lunes, 1 de diciembre de 2008

Un parque empresarial modélico

No parque medioambienal de Galicia que se ubicará en Carballeda de Avia non haberá un gramo de lixo, como se pretende facer crer por parte do foro social "Temos dereito a saber". Esto xa foi manifestado no parlamento polo propio conselleiro de medio ambiente, na prensa, en varias xornadas medioambientales polos directores xerais, etc.
O parque medioambiental de Carballeda de Avia non vai a reciclar residuos sólidos urbanos, senón que vai a ser un parque de reciclaxe de residuos industriais, un parque modélico en canto ó respeto ó medio ambiente.

5 comentarios:

  1. Eu estou totalmente a favor da creación do parque medioambiental porque vai a xerar o emprego necesario para sacar ó Ribeiro dun pozo. Hai que confiar nas institucións porque senón ¿En quén imos a confiar?

    ResponderEliminar
  2. Eu tamen estou totalmente a favor da creación do parque xa na nosa zona necesitamos postos de traballo, e as alternativa que nos ofrecen "algunhas persoas" (por chamarlle algo) só é destruir o pouco que hai... non sei cal será o seu obxetivo, ahh!! xa sei, desastibilizar, confurdir e mentir cun so obxetivo as eleccions, que triste é que os nosos representantes non miren por nos. Deixade traballar a xente que esta a mirar polo noso futuro e polo dos nosos fillos, si non queredes colaborar polo menos non estorbedes. Animo Luis, e segue traballando así, que o pobo esta contigo.

    ResponderEliminar
  3. eu digo que si
    Nacín en Carballeda e tamén vivin durante anos pero por motivos de traballo tiven que marchar moi a pesar meu,pero dadevos conta que fain uns cantos anos este pobo estaba mais que morto, hoxe xa cambiou bastante pero co parque ambiental cambiará moitisimo e ese será o motivo de que os que nos marchamos nun tempo regresaremos.Felicito ó alcalde porque se interesa realmento por o concello. Un saúdo

    ResponderEliminar
  4. Gustaríame deixar de ler na prensa noticias malas sobre o parque porque eu penso que un alcalde que se preocupa tanto por o medio ambiente non consentiría traer algo que segun alguen prexudica tanto.Animo e eu digo que se faga xa

    ResponderEliminar
  5. Creo que nos fan esperar tanto por o parque porque fan as cousas despacio para facelas ben,de que vale que corran si despois non vale todo nada.Animo alcalde a ti no te para nadie sigue asi.

    ResponderEliminar